Spotkania Webex ze wsparciem sztucznej inteligencji

Korporacja wprowadziła do usługi Webex pakiet funkcji wykorzystujących technologie bazujące na sztucznej inteligencji (AI; Artificial Intelligence). Jak zapewniają twórcy zmodyfikowanej usługi Webex, dzięki tym funkcjom spotkania biznesowe obsługiwane przez platformę będzie można szybko konfigurować, a zarządzanie nią będzie dużo łatwiejsze.

Warto przypomnieć, że Cisco kupiło firmę Webex (a wraz z nią omawianą tu platformę konferencyjną) w 2007 roku za kwotę 3,2 mld USD. Platforma była przez ostanie 10 lat ciągle udoskonalana, tak iż obecnie z jej usług korzysta każdego miesiąca co najmniej 130 mln osób rozproszonych po całym świecie.

Wprowadzone obecnie do platformy Webex technologie z grupy sztucznej inteligencji weszły w posiadanie Cisco razem z firmą Accompany, którą korporacja kupiła w maju zeszłego roku za 270 mln USD. Jedna z takich technologii nosi nazwę People Insights. Tworzy ona automatycznie profile użytkowników biorących udział w spotkaniu.

Zobacz również:

  • GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania
  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Cisco wprowadza suwerenne zarządzanie danymi dla europejskich użytkowników Webex

Inna ważna technologia wprowadzona do platformy została opracowana przez firmę MindMeld, którą Cisco kupiło dwa lata temu za 125 mln USD. Nosi ona nazwę First Match i została zintegrowana z opcją Webex Assistant. Technologia ta daje uczestnikom spotkania pewność, że biorą w niej udział wyłącznie rozpoznane i mające do tego prawo osoby.

Kolejna ważna technologia przejęta od firmy MindMeld, również bazująca na sztucznej inteligencji, nosi nazwe Deep-Domain Conversational. Jest ona bardzo przydatna, gdyż pozwala zagnieżdżać polecenia głosowe w dowolnej aplikacji i usłudze.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200