Spotkania Webex ze wsparciem sztucznej inteligencji

Korporacja wprowadziła do usługi Webex pakiet funkcji wykorzystujących technologie bazujące na sztucznej inteligencji (AI; Artificial Intelligence). Jak zapewniają twórcy zmodyfikowanej usługi Webex, dzięki tym funkcjom spotkania biznesowe obsługiwane przez platformę będzie można szybko konfigurować, a zarządzanie nią będzie dużo łatwiejsze.

Warto przypomnieć, że Cisco kupiło firmę Webex (a wraz z nią omawianą tu platformę konferencyjną) w 2007 roku za kwotę 3,2 mld USD. Platforma była przez ostanie 10 lat ciągle udoskonalana, tak iż obecnie z jej usług korzysta każdego miesiąca co najmniej 130 mln osób rozproszonych po całym świecie.

Wprowadzone obecnie do platformy Webex technologie z grupy sztucznej inteligencji weszły w posiadanie Cisco razem z firmą Accompany, którą korporacja kupiła w maju zeszłego roku za 270 mln USD. Jedna z takich technologii nosi nazwę People Insights. Tworzy ona automatycznie profile użytkowników biorących udział w spotkaniu.

Zobacz również:

Inna ważna technologia wprowadzona do platformy została opracowana przez firmę MindMeld, którą Cisco kupiło dwa lata temu za 125 mln USD. Nosi ona nazwę First Match i została zintegrowana z opcją Webex Assistant. Technologia ta daje uczestnikom spotkania pewność, że biorą w niej udział wyłącznie rozpoznane i mające do tego prawo osoby.

Kolejna ważna technologia przejęta od firmy MindMeld, również bazująca na sztucznej inteligencji, nosi nazwe Deep-Domain Conversational. Jest ona bardzo przydatna, gdyż pozwala zagnieżdżać polecenia głosowe w dowolnej aplikacji i usłudze.


TOP 200