Spółka z Grupy Macrologic rozwija ofertę systemów dla sektora retail

Retilia to nowa nazwa, wyspecjalizowanej w obsłudze sektora handlu detalicznego, spółki zależnej Macrologic. Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będą także zmiany ofertowe. Wedle zapowiedzi będą one skoncentrowane wokół optymalizacji procesów biznesowych kluczowych dla detalistów.

Należąca do Grupy Macrologic spółka Kamil zmieniła nazwę na Retilia. Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będą także zmiany w ofercie. Oferowane mają być m.in. dedykowane narzędzia wspierające zarządzanie majątkiem obrotowym w sieci sklepów oraz działalnością sprzedażową. Rozwiązania retilia.chain i retilia.point mają pozwalać m.in. na optymalizację kluczowych obszarów działania firm sektora retail. Dodatkowo spółka będzie oferować narzędzia wspierające obsługę promocji, rabatów oraz programów lojalnościowych. Planowana jest też bliższa integracja świadczonych usług doradczych z rozwiązaniami aplikacyjnymi skierowanymi do odbiorców z sektora handlu detalicznego. "Wykorzystując znajomość branży i uwzględniając tendencje rynkowe, będziemy pracować z klientem nad optymalnym przepływem wartościowej informacji handlowej w całej sieci jego placówek detalicznych" — mówi Piotr Kołodziejczyk, prezes zarządu spółki Retilia.

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200