Snowflake odnotowało 37% wzrost zysków

Snowflake opublikowało wyniki finansowe za 2 kwartał roku fiskalnego 2024. Przychody z produktów w drugim kwartale wyniosły 640,2 mln USD, co stanowi wzrost o 37% rok do roku. Firma posiada 402 klientów z 12-miesięcznymi przychodami z produktów przekraczającymi 1 mln USD. Wskaźnik utrzymania przychodów netto uplasował się na poziomie 142%. Snowflake ma obecnie 639 klientów z listy Forbes Global 2000.

Angelo Luca Iannaccone / Pixabay

Snowflake ogłosiło wyniki finansowe za drugi kwartał roku fiskalnego 2024, zakończony 31 lipca 2023 r. Przychody za ostatni kwartał wyniosły 674,0 mln USD, co oznacza wzrost o 36% rok do roku. Przychody z produktu wyniosły z kolei 640,2 mln USD, co oznacza wzrost o 37% w ujęciu rocznym. Firma ma obecnie 402 klientów, których 12-miesięczne przychody z produktów przekraczają 1 mln USD i 639 klientów z listy Forbes Global 2000, co stanowi odpowiednio 62% i 17% wzrost rok do roku. Wskaźnik utrzymania przychodów netto (Net Revenue Retention Rate) na dzień 31 lipca 2023 roku wyniósł 142%. Metryka RPO (Remaining Performance Obligations) wyniosła 3,5 mld USD, co stanowi wzrost o 30% rok do roku. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej wyniosły 83,2 mln USD, co oznacza wzrost o 29% rok do roku. „W drugim kwartale przychody z produktów wzrosły o 37% rok do roku do 640 mln USD. Nasze skorygowane wolne przepływy pieniężne wyniosły 88 mln USD, co stanowi 50% wzrost rok do roku”, mówi Frank Slootman, prezes i dyrektor generalny Snowflake. Dodał, że „Snowflake, jako globalne epicentrum zaufanych danych korporacyjnych, jest dobrze przygotowany, aby odpowiadać na rosnące zainteresowanie AI/ML. Zarówno przedsiębiorstwa, jak i inne instytucje są coraz bardziej świadome, że nie mogą posiadać strategii AI bez strategii dotyczącej danych”.

Szczegółowy raport dostępny jest pod tym linkiem.

Zobacz również:

  • Snowflake Arctic - nowy model językowy LLM klasy korporacyjnej

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200