Slack podnosi ceny dla użytkowników subskrypcji Pro

Platforma do chatów Slack poinformowała o zamiarze podniesienia cen za dostęp swojej platformy. Będzie to pierwsza podwyżka cen od czasu uruchomienia aplikacji w 2014 roku, ponieważ firma stara się inwestować więcej w innowacje.

Źródło: Slack (biuro w Melbourne)

Zmiana cen wejdzie w życie od 1 września, firma poinformowała na swoim blogu i wpłynie tylko na użytkowników na subskrypcji Pro Slack.

Miesięczne subskrypcje Pro wzrosną do 8,75 dolarów z 8 dolarów, a roczne subskrypcje Pro wzrosną do 7,25 dolarów miesięcznie z 6,67 dolarów, według firmy.

Zobacz również:

  • AI coraz popularniejsza w pracy biurowej
  • Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”
  • Już wkrótce z samochodu będziemy mogli pracować jak z domu

Slack, który pozwala osobom fizycznym tworzyć w locie rozmowy grupowe, powiedział, że zaktualizuje również swój darmowy plan subskrypcji, aby ułatwić użytkownikom wypróbowanie nowych funkcji, w tym klipów, które pozwalają każdemu wysłać audio i wideo oraz screen-share wiadomości w bezpośrednich wiadomościach i kanale.

Slack, którego właścicielem jest Salesforce, stał się najpopularniejszym narzędziem do przesyłania wiadomości w pracy zdalnej/hybrydowej.

Źródło: Reuters

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200