Sieci detaliczne będą inwestować w rozwiązania mobilne
-
- Krzysztof Piątek,
- 01.06.2010, godz. 11:51
IDC zaprezentowało raport dotyczący europejskiego rynku handlu detalicznego. Wynika z niego, że firmy stosują technologie mobilne nie tylko w celu lepszego zarządzania procesami, ale również po to aby zbliżyć się do klientów.
"Raport pokazuje, że interakcja z mobilnymi konsumentami pozwoli sieciom detalicznym jeszcze lepiej połączyć kwestie płatności, lojalności, obsługi klienta i promocyjnych ofert" - wyjaśnia Ivano Ortis z IDC - "europejscy detaliści przechodzą na kolejny poziom mobilności i >>bycia w Sieci<<: z ery współpracy wewnątrz firmy i szukania efektywności w łańcuchu dostaw, przechodzą do aplikacji skoncentrowanych na kliencie."
Zobacz również:
- Pomorze zawalczy o inwestycje w półprzewodniki
- Apple i Broadcom z umową na produkcję komponentów w USA
Segment handlu detalicznego rozbudowuje rozwiązania oparte o sieci IP i mobilne aby zmniejszyć dystans między miejscem sprzedaży a magazynami, centralą, centrami dystrybucyjnymi i kanałami sprzedaży. Firmy starają się nie tylko poprawić swoją efektywność operacyjną. Obecnie dzięki nowym możliwościom technicznym starają się także uzyskać jak najwięcej z relacji z dotychczasowymi lub potencjalnymi klientami. Dzięki podłączeniu do jednej zintegrowanej platformy mobilnych urządzeń konsumentów, kanałów sprzedaży online i technologii użytych wewnątrz firmy, możliwe będzie różnicowanie oferty dla poszczególnych klientów.