Scala Polska ma nowego szefa

Od kwietnia br. polskim oddziałem Scala Business Solutions kieruje Piotr Żeromski. Jednym z głównych zadań, które obecnie przed nim stoją, jest rozbudowa - tworzonego od dwóch lat - kanału partnerskiego.

Piotr Żeromski zastąpił Petera Bornscheina, który będzie kierował oddziałem Scali w Niemczech. Obroty Scala Polska za ubiegły rok wyniosły 16,6 mln zł. Scala osiągnęła w Polsce jedynie 4-proc. wzrost, pomimo zwiększenia sprzedaży licencji aż o 40%. Firma podpisała 30 nowych kontraktów. W sumie z jej oprogramowania korzysta obecnie w Polsce 220 przedsiębiorstw. Piotr Żeromski tłumaczy niewielki wzrost ubiegłorocznej sprzedaży spadkiem przychodów z konsultingu. W 2004 r. firma chce rozwinąć sprzedaż polskiej wersji iScala CRM. "Dobiega właśnie końca pierwsze jego wdrożenie. W tym roku chcemy sprzedać ten system dziesięciu klientom" - opowiada Piotr Żeromski. iScala CRM została oparta na rozwiązaniach Microsoft Business Solutions.

Piotr Żeromski jest związany ze Scalą od 7 lat. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. obsługi klienta.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200