SITS wdraża IFS Applications

System IFS Applications wspiera zarządzanie procesem produkcji i dystrybucji mebli w spółce SITS w Brodnicy. Wdrożone rozwiązanie ma także integrować działy i ułatwiać kontrolę działalności przedsiębiorstwa.

SITS to szwedzko-polska spółka produkująca meble tapicerowane, głównie na eksport, m.in. do sklepów IKEA. Meble sprzedawane są do Skandynawii, Europy Zachodniej, Azji i Stanów Zjednoczonych. Firma wkracza również na polski rynek.

SITS realizuje tygodniowo zamówienia na prawie 4000 artykułów, przy czym często są to zlecenia wykonania jednego, niepowtarzalnego mebla. Taka produkcja wymaga odpowiedniego zarządzania, wspomaganego przez właściwy system informatyczny. "Nasze plany na przyszłość zakładają dalszy wzrost produkcji w tempie 20% rocznie w ciągu najbliższych lat. Bez sprawnie działającego systemu informatycznego nie bylibyśmy w stanie realizować rosnącej liczby zamówień i podejmować ambitnych wyzwań stawianych nam przez rynek." - mówi Tomasz Czerwiński, Prezes Zarządu SITS.

Od marca 2007 roku z systemu IFS Applications w SITS korzysta 93 użytkowników. Trwa gromadzenie wszystkich potrzebnych danych umożliwiających prognozowanie popytu i wielkości produkcji. Poza procesem zarządzania produkcją i dystrybucją mebli, SITS zamierza również poprawić jakość pracy i ulepszyć proces zakupów. W tym celu w grudniu 2007 r. rozpoczęto wdrożenie rozwiązania IFS Dystrybucja, obejmującego harmonogramowanie zakupów i sprzedaży oraz planowanie popytu. W planach spółki znajduje się także wdrożenie IFS CRM, które ma polepszyć jakość obsługi klientów. W przyszłości spółka zamierza też wdrożyć IFS Analizę Zarządczą - w tym zrównoważoną kartę wyników. Pozwoli to na bardziej dokładną ocenę pozycji firmy na rynku.


TOP 200