SAP wspiera węgierskiego producenta mleka

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center wdroża SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm.

Projekt wdrożenia SAP dla obsługi klienta w Grupie Bonafarm obejmuje systemy SAP CRM i SAP Contact Center. Umowa została podpisana w połowie 2014 i po 6 miesiącach oba systemy zostały zintegrowane i uruchomione w centrali na Węgrzech. Polski zespół odpowiedzialny jest za część telekomunikacyjną, contact center i integrację z SAP CRM.

Dzięki zintegrowanemu środowisku SAP – CRM i contact center firmy uzyskują potężne narzędzie, o rozbudowanej funkcjonalności, którego wdrożenie i utrzymanie jest kosztowo bardziej opłacalne niż infrastruktura teleinformatyczna złożona z rozwiązań różnych producentów.

Zobacz również:

  • Czy "powrót do biura" Elona Muska to geniusz czy korporacyjne samobójstwo?
  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200