SAP for Utilities w Zakładach Energetycznych Toruń

SAP Polska i Zakład Energetyczny Toruń S.A. poinformowały o uruchomieniu branżowego rozwiązania SAP for Utilities w Zakładzie Energetycznym Toruń. Nowy system został wdrożony we wszystkich sześciu Rejonach Energetycznych i wspomaga obsługę ponad 400 tys. klientów.

Uruchomienie nowego system pozwoliło stworzyć jednolitą bazę klientów Zakładu, usprawniło obsługę klienta, w tym zarządzanie należnościami i rozpatrywanie reklamacji.

Zakład Energetyczny Toruń korzysta z systemów SAP od kilku lat. Początkowo wdrożono system transakcyjny, obejmujący podstawową działalność firmy: finanse i kontroling, funkcje obsługi eksploatacji, inwestycji i remontów, oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Po wdrożeniu głównej platformy SAP, firma zdecydowała się na implementację rozwiązania branżowego o nazwie SAP for Utilities, zintegrowanego z systemem transakcyjnym. Rozwiązanie to obejmuje wszystkie procesy związane z pełną obsługą klienta, m.in.: billing, contact center, programy lojalnościowe, windykację, gospodarkę licznikową oraz integrację zewnętrznej działalności Zakładu z procesami wewnętrznymi.

Zobacz również:

  • Takim aplikacjom dodawanym do Google Play będzie towarzyszyć dodatkowe oznaczenie
  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200