SAP for Utilities w Zakładach Energetycznych Toruń
- Józef Muszyński,
- 20.05.2004, godz. 13:28
SAP Polska i Zakład Energetyczny Toruń S.A. poinformowały o uruchomieniu branżowego rozwiązania SAP for Utilities w Zakładzie Energetycznym Toruń. Nowy system został wdrożony we wszystkich sześciu Rejonach Energetycznych i wspomaga obsługę ponad 400 tys. klientów.
Uruchomienie nowego system pozwoliło stworzyć jednolitą bazę klientów Zakładu, usprawniło obsługę klienta, w tym zarządzanie należnościami i rozpatrywanie reklamacji.
Zakład Energetyczny Toruń korzysta z systemów SAP od kilku lat. Początkowo wdrożono system transakcyjny, obejmujący podstawową działalność firmy: finanse i kontroling, funkcje obsługi eksploatacji, inwestycji i remontów, oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Po wdrożeniu głównej platformy SAP, firma zdecydowała się na implementację rozwiązania branżowego o nazwie SAP for Utilities, zintegrowanego z systemem transakcyjnym. Rozwiązanie to obejmuje wszystkie procesy związane z pełną obsługą klienta, m.in.: billing, contact center, programy lojalnościowe, windykację, gospodarkę licznikową oraz integrację zewnętrznej działalności Zakładu z procesami wewnętrznymi.
Zobacz również: