SAP Polska utrzymał certyfikat zgodny ze standardem ISO 9002

Polski oddział firmy SAP poinformował o pomyślnym przejściu procedury stosowania Systemu Zarządzania Jakością ISO 9002 na obsługę serwisową klientów i partnerów.

Firma SAP Polska poinformowała, że Lokalne Centrum Serwisowe SAP Polska po raz trzeci potwierdziło stosowanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą DIN ISO 9002. Certyfikat został przyznany przez audytora CETECOM GmbH z Niemiec w czerwcu 1998 roku i dotyczy przetwarzania zgłoszeń serwisowych klientów SAP gwarantując poziom jakości serwisu zgodny ze standardem ISO 9002.

Wdrożenie uniwersalnego dla wszystkich organizacji serwisowych SAP na świecie Systemu Zarządzania Jakością miało na celu zapewnienie fachowego, niezawodnego wsparcia, opartego na jednolitych procedurach, takich samych dla wszystkich placówek serwisowych, uwzględniając zarazem indywidualne wymagania klientów i specyfikę danego kraju. Zadaniem Systemu Zarządzania Jakością jest obsługa zgłoszeń serwisowych dotyczących produktów SAP. Lokalne Centrum Serwisowe odpowiada również na wszelkie zapytania serwisowe i stanowi główny punkt kontaktowy dla naszych klientów i partnerów w Polsce.

Serwis produktów SAP działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest to możliwe, gdyż Centra Serwisowe SAP rozmieszczone są we wszystkich strefach czasowych: w Walldorf w Niemczech, Filadelfii, Tokio i Singapurze. Zgłoszenia serwisowe przyjmuje i przetwarza polskie Centrum Serwisowe w Warszawie. W niedzielę i święta oraz poza godzinami pracy zgłoszenia o najwyższym priorytecie kierowane są automatycznie na koszt SAP do jednego z Regionalnych Centrów Serwisowych.

SAP Polska

tel. (22) 541 66 06

fax. (22) 541 66 07

www.sap.com

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200