Reklama dotrze do konkretnego użytkownika
- (mt),
- 20.12.2012
W mobilnej wersji polskiego portalu społecznościowego NK.pl (Nasza Klasa) udostępniono nową funkcjonalność dla reklamodawców - targetowanie demograficzne. Portal dysponuje narzędziami umożliwiającymi dostarczanie danych o użytkownikach.
Dzięki targetowaniu demograficznemu reklamodawcy mają możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy celowej. Nie ponoszą ryzyka, że odsłony czy kliknięcia zostaną wygenerowane poza nią. "Do tej pory w ofertach reklamy mobilnej dominowały emisje ROS lub targetowanie na wybrane serwisy. I jeden, i drugi model nie daje dużej kontroli nad grupą docelową. Dzięki naszym danym, możemy zapewnić reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych użytkowników" - mówi Marcin Barciński, head of mobile w Naszej Klasie.
Kolejnymi produktami, które mają się znaleźć w portfolio mobilnej wersji NK, są: możliwość emitowania reklam rich media i promocji aplikacji mobilnych, targetowanie behawioralne. Z mobilnej wersji portalu NK korzysta miesięcznie ponad 1,3 mln użytkowników, generując ok. 78 mln odsłon serwisu.