Reklama dotrze do konkretnego użytkownika

W mobilnej wersji polskiego portalu społecznościowego NK.pl (Nasza Klasa) udostępniono nową funkcjonalność dla reklamodawców - targetowanie demograficzne. Portal dysponuje narzędziami umożliwiającymi dostarczanie danych o użytkownikach.

Dzięki targetowaniu demograficznemu reklamodawcy mają możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy celowej. Nie ponoszą ryzyka, że odsłony czy kliknięcia zostaną wygenerowane poza nią. "Do tej pory w ofertach reklamy mobilnej dominowały emisje ROS lub targetowanie na wybrane serwisy. I jeden, i drugi model nie daje dużej kontroli nad grupą docelową. Dzięki naszym danym, możemy zapewnić reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych użytkowników" - mówi Marcin Barciński, head of mobile w Naszej Klasie.

Kolejnymi produktami, które mają się znaleźć w portfolio mobilnej wersji NK, są: możliwość emitowania reklam rich media i promocji aplikacji mobilnych, targetowanie behawioralne. Z mobilnej wersji portalu NK korzysta miesięcznie ponad 1,3 mln użytkowników, generując ok. 78 mln odsłon serwisu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200