Quatra to nowa marka produktów Sygnity dla sektora MŚP
- Andrzej Maciejewski,
- 31.01.2012, godz. 12:26
Sygnity zapowiada, że sprzedaż nowego oprogramowania przyniesie w tym roku 10 mln zł oraz ponad 20 mln zł w przyszłym. Oczekuje także kilku tysięcy klientów.
Produkty z rodziny Quatra będą dostępne w wersji pudełkowej oraz w modelu Software as a Service (SaaS). W celu udostępnienia chmurowego modelu korzystania z oprogramowanie Sygnity wynajmuje data center od spółki COIG SA.
W skład rodziny Quatra wchodzi pięć produktów: Start, Firma, Supra, Expanso i Max. Pudełkowe wersje będą sprzedawać partnerzy. Ich liczba w dniu prasowej premiery marki Quatra wyniosła 21 firm. Wersje chmurowe są dostępne pod adresem quatra.pl.
Zobacz również:
Robert Tomaszewski, dyrektor pionu SMB, odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek marki i produktów Quatra, podkreśla, że Sygnity będzie wspierać partnerów biznesowo i marketingowo, przy pozyskiwaniu klientów jak i wdrożeniach systemów. "Jasny system prowizyjny i brak wyłączności" - wymienia wśród przewag programu partnerskiego Sygnity Robert Tomaszewski.
Wprowadzenie produktów dla sektora MŚP to element nowej, ogłoszonej wcześniej strategii Sygnity. Prace nad przygotowaniem oprogramowania trwały rok i kosztowały 3 mln zł. Projekt Quatra był współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Przedsięwzięcia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego "IniTech". NCBiR pokryło połowę kosztów.
Robert Tomaszewski zapowiada kampanię reklamową, która obok internetu i prasy obejmuje także radio i telewizję, w której spoty pojawią się od 6 lutego br.