"Punkt zwrotny" w Hewlett Packard

Firma Internet Designers wykonała serwis internetowy dla polskiego oddziału Hewlett–Packard. Serwis będzie jednym ze składników kampanii reklamowej HP promującej program lojalnościowy.

Firma Internet Designers wykonała serwis internetowy dla polskiego oddziału Hewlett–Packard. Serwis będzie jednym ze składników kampanii reklamowej HP promującej program lojalnościowy.

Zasady programu są proste i w skrócie polegają na przyznawaniu punktów uczestnikom szkoleń HP, które można następnie wymienić na wybrane nagrody rzeczowe.

Zobacz również:

Uczestnikami programu "Punkt zwrotny" mogą zostać pracownicy działów IT lub osoby odpowiedzialne za kierowanie pracowników na szkolenia z zakresu Internetu, aplikacji, sieci i administracji.

Uczestnicy rejestrujący się w programie (otrzymują login i hasło) i dzięki czemu mogą na bieżąco śledzić ofertę dotyczącą szkoleń, jak i stan punktów na swoim koncie. Punkty otrzymuje zarówno przełożony kierujący pracownika na szkolenie, jak i pracownik w nim uczestniczący. Punkty przyznawane są nie tylko za uczestnictwo w szkoleniach, ale również za np. przystąpienie do programu, staż, wprowadzenie do programu nowego uczestnika, korzystanie z ofert last minute. Następnie, w zależności od ilości zgromadzonych punktów, uczestnicy wymieniają je na nagrody np. koszulki, zestawy do pisania, palmtopy, drukarki, zestawy komputerowe. Wymiana punktów na nagrody możliwa jest dzięki zastosowaniu idei i funkcjonalności sklepu internetowego.

Serwis "Punkt zwrotny" oprócz części ogólnie dostępnej dla wszystkich odwiedzających i części dostępnej tylko dla uczestników programu lojalnościowego (zarządzanie danymi, zapisywanie się na szkolenia, zamiana punktów na nagrody i wiele innych), posiada również część back page, umożliwiającą zarządzanie zawartością witryny.

Cała aplikacja wykonana została w technologii Java.


TOP 200