Prosta treść

Zdaniem analityków Jupiter Research, zaledwie 39% projektów dotyczących implementacji systemów zarządzania treścią CMS (Content Management System) kończy się osiągnięciem wszystkich wyznaczonych wcześniej celów. Jednocześnie zaledwie w 39% projektów bezpośrednimi użytkownikami systemu są pracownicy merytoryczni. W pozostałych przypadkach CMS obsługiwany jest albo przez wyznaczonych w tym celu pracowników albo przez specjalistów z działu IT.

Zdaniem analityków Jupiter Research, zaledwie 39% projektów dotyczących implementacji systemów zarządzania treścią CMS (Content Management System) kończy się osiągnięciem wszystkich wyznaczonych wcześniej celów. Jednocześnie zaledwie w 39% projektów bezpośrednimi użytkownikami systemu są pracownicy merytoryczni. W pozostałych przypadkach CMS obsługiwany jest albo przez wyznaczonych w tym celu pracowników albo przez specjalistów z działu IT.

Trudno nie powiązać ze sobą tych dwóch informacji. Do wyjątkowej łatwości obsługi swoich produktów przekonywali przedstawiciele firmy RedDot Solutions i partnera wdrożeniowego tej firmy - - podczas zorganizowanej w Warszawie konferencji "CMS - modny gadżet czy racjonalna i efektywna inwestycja". Jej patronem medialnym był Computerworld.

Uczestnicy bezpłatnej części konferencji mogli zapoznać się z filozofią działania i ofertą produktową RedDot Solutions oraz posłuchać o szczegółach projektu zrealizowanego przez K2 Internet w hiszpańskim koncernie URSA (Uralita Group). Z kolei Daniel Kraft, wiceprezes RedDot

Solutions opowiadał o najciekawszych projektach zrealizowanych w innych częściach świata.

W trakcie drugiej, płatnej części konferencji można było zapoznać się z techniką mapowania preferencji użytkowników jako metodą projektowania serwisu internetowego oraz procedurami i narzędziami stosowanymi przez K2 Internet do optymalizacji serwisów internetowych.


TOP 200