Prokom zakończył wdrożenie w TU Samopomoc SA

System księgowo-finansowy wykorzystywany w Towarzystwie oparty jest na oprogramowaniu Oracle Financials i Oracle Analyzer. Umowę na jego wdrożenie i budowę sieci WAN dla TU Samopomoc zawarto w październiku 2000 r.

Spółka zakończyła wdrożenie systemu finansowo-księgowego w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Samopomoc SA. Rozwiązanie jest oparte na oprogramowaniu Oracle Financials i Analyzer - wchodzącym w skład pakietu Oracle E-Business Suite. Platformę sprzętową do obsługi przetwarzania danych finansowych stanowi serwer HP L2000 z systemem HP Unix. Na potrzeby przetwarzania analitycznego firma dostarczyła serwer IBM NetFinity, działający pod kontrolą Windows NT. Prokom był również odpowiedzialny za budowę sieci WAN dla TU Samopomoc, do której wykorzystano rozwiązania Cisco.

Pierwszy etap wdrożenia modułu Oracle Financials zakończył się już w kwietniu 2001 r. Od stycznia system, wzbogacony w aplikacje Oracle Analyzer, osiągnął już pełną funkcjonalność i prowadzona jest w nim cała ewidencja finansowo-księgowa w TU Samopomoc.

Zobacz również:

Wdrożenie nowego systemu miało za zadanie przyspieszyć proces wprowadzania danych i kontroli zdarzeń finansowych w Towarzystwie, zarówno z poziomu centrali, jak i ekspozytur terenowych. TU Samopomoc dysponuje jedną z większych w Polsce sieci sprzedaży (ponad 250 własnych placówek) i współpracuje z ponad 3,5 tys. agentów.