Powstanie Centrum Kompetencyjne Oracle CRM
- Adam Jadczak,
- 14.06.2000, godz. 17:40
ComputerLand SA, Oracle Polska i Hewlett-Packard podpisały dzisiaj (14 czerwca) umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań klasy CRM (Customer Relationship Management).
ComputerLand SA, Oracle Polska i Hewlett-Packard podpisały dzisiaj (14 czerwca) umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań klasy CRM (Customer Relationship Management). Firmy te zamierzają stworzyć - w ramach struktur ComputerLandu - Centrum Kompetencyjne Oracle CRM. We wspólne przedsięwzięcie trzej partnerzy zainwestowali wspólnie kwotę 1,5 mln USD.
Usługi oferowane przez centrum skierowane są w szczególności do sektora finansowego, telekomunikacyjnego i handlowego a także dla nowopowstających firm internetowych. "Już dziś prowadzone są rozmowy z kilkoma poważnymi klientami, zainteresowanymi wdrożeniem pakietu proponowanego przez Oracle, ComputerLand i HP" - twierdzą przedstawiciele konsorcjum.
Zgodnie z podpisaną umową, Oracle dostarczy do wspólnego przedsięwzięcia oprogramowanie. Jest to pierwsza sprzedaż pakietu Oracle CRM w Polsce. ComputerLand ma być integratorem wdrażanych systemów, a Hewlett-Packard zapewni platformę sprzętową.