Portugalskie systemy call center dostępne w Polsce

Firma Comtrust nawiązała współpracę ze spółką COLLAB i uzyskała prawa do sprzedaży i wdrożeń rozwiązań portugalskiego partnera.

Najbardziej istotne systemy to zdaniem Piotra Pytlakowskiego, prezesa spółki Comtrust to rozwiązania mobilne, wideo BOK oraz moduły do zarządzania pracą agentów. Zarządzanie pracą agentów wspiera z kolei aplikacja OneWorkforce. - system klasy WorkForce Management (WFM). Według deklaracji Comutrust, jest on dostosowany do integracji ze wszystkimi systemami call/contact center dostępnymi na rynku. W App Store jest dostępna wersja demonstracyjna mobilnego klienta tego systemu. "Oczekujemy, że WFM i video-BOK firmy COLLAB wypełnią niszę na polskim rynku contact center" - mówi Piotr Pytlakowski prezes Comtrust. Spółka będzie sprzedawać portugalskie rozwiązania w modelu on-premise.

COLLAB powstał w 2003 roku, jego głownym udziałowcem jest Novabase, największa portugalska firma IT. Głowny produkt Collab to system OneContact, wdrażany od 2005 roku. Klientami firmy są operatorzy telekomunikacyjni (m.in. Vodafone Portugalia), banki (Espirito Santo Group), instytucje publiczne w Portugalii i Hiszpanii. System jest dostępny w modelu as a service m.in. we współpracy z Portugal Telecom.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200