Polskie centrum obsługi kontaktów
- NetWorld OnLine,
- 20.03.2001, godz. 09:10
System Contactis bielskiej spółki Wind Telecom , zapewniający pełną funkcjonalność centrum obsługi kontaktów (Contact Center), jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań stworzonym przez polską firmę software’ową.
System Contactis bielskiej spółki Wind Telecom , zapewniający pełną funkcjonalność centrum obsługi kontaktów (Contact Center), jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań stworzonym przez polską firmę software’ową.
System umożliwia automatyczne kolejkowanie i dystrybucję rozmów telefonicznych (ACD - Automatic Call Distribution), prowadzenie interaktywnego dialogu z klientem za pomocą kodów DTMF przez moduł interaktywnych zapowiedzi głosowych (IVR - Interactive Voice Response) oraz ścisłą integrację z systemami baz danych i usługami sieci Internet (w tym Web Collaboration).
Rozszerzeniem Contactis jest system rozpoznawania mowy z fleksją dla języka polskiego. Zastosowana technologia pozwala na rozpoznawanie do kilkuset tysięcy słów, otwierając tym samym nowe kierunki rozwoju dla systemów IVR .
Oficjalna premiera tego rozwiązania będzie miała miejsce 3 kwietnia w Hotelu Marriott w Warszawie podczas konferencji “Voice Commerce - rozwiązania nowej generacji” organizowanej przez Wind Telecom.