Polkomtel wymienia system CRM

Polkomtel wprowadza w pionie sprzedaży B2B sieci Plus rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM.

Operator spodziewa się, że nowa platformy pozwoli podnieść efektywność procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.

"System umożliwi nam m.in. tworzenie nowych usług dopasowanych do zmieniających się warunków rynkowych" - zapowiada Tobias Solorz, członek zarządu firmy Polkomtel. Oczekiwane korzyści dotyczą również usprawnienia komunikacji w ramach struktur firmy, a także zapewnienia pełnej przejrzystości i możliwości monitorowania procesów związanych z budową relacji z klientami biznesowymi. Za realizację wdrożenia odpowiada firma Netwise.

Zobacz również:

  • Atende wdroży CRM Billing w PGE
  • Jak system ERP może usprawnić i zautomatyzować pracę w firmach świadczących usługi
  • Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200