Poczta Polska uruchamia e-sklep dla firm
- 24.02.2016, godz. 13:25
Poczta Polska uruchomiła e-sklep oferujący usługi hostingowe oraz inne usługi online dla firm.
Poczta Polska poinformowała o uruchomieniu nowej platformy (efirma.poczta-polska.pl) usług hostingowych (i nie tylko), którą przygotowała we współpracy ze spółką home.pl. Za jej pośrednictwem oferuje:
- możliwość zakupu domeny
- możliwość tworzenia własnych stron internetowych (dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania witryn www)
- e-pakiet Office 365 (Word, Excel, Power Point)
- wirtualny dysk o pojemności 1 TB
- komunikator
- firmową pocztę e-mail (Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek))
"Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować" - powiedział Rafał Pietrwalski, pełniący obowiązki Dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.
Na koniec należy dodać, że to nie pierwsze dedykowane miejsce do obsługi firm Poczty Polskiej. Wcześniej uruchomiła bowiem własny eSklep dla branży ecommerce (esklep.poczta-polska.pl). Dołączając do oferty nową platformę Poczta Polska może się już więc pochwalić pełnym portfolio usług dla eCommerce: nadanie paczki, doręczenie, obsługa zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne, możliwość zakupu usług internetowych.