Płatna weryfikacja kont trafia do portali grupy Meta

Po Twitterze nadszedł czas na portale społecznościowe Mety - Facebooka, WhatsApp oraz Instagram.

Od momentu przejęcia Twittera przez Elona Muska doświadczamy wielu zmiana w platformach społecznościowych. Po wprowadzeniu płatnego planu Twitter Blue, z modelu biznesowego Muska zamierza skorzystać Mark Zuckerberg.

Meta startuje z płatną subskrypcją
Źródło:  Timothy Hales Bennett / Unsplash

Meta startuje z płatną subskrypcją

Źródło: Timothy Hales Bennett / Unsplash

Meta ogłosiła nowy produkt o nazwie Meta Verified. Jest to usługa w modelu subskrypcyjnym, która pozwala użykownikom portali społecznościowych Facebook i Instagram oraz komunikatora sieciowego WhatsApp na weryfikację swoich kont oraz uzyskanie dostępu do dodatkowych funkcji.

Zobacz również:

  • Facebook i Instagram bez reklam, ale za dodatkową opłatą
  • Meta wprowadzi do Europy usługi wolne od reklam
  • Uwaga – w tym tygodniu niektóre smartfony przestaną obsługiwać usługę WhatsApp

Dzięki Meta Verified użytkownicy nie muszą już indywidualnie ubiegać się o konto biznesowe na Facebooku, Instagramie i WhatsApp. W zamian za miesięczną subskrypcję w wysokości 12 dolarów (zakup przez Internet) lub 15 dolarów (zakup z pośrednictwem Google Play Store lub Apple App Store), aby uzyskać weryfikację tożsamości we wszystkich trzech sieciach społecznościowych.

Podobnie, jak na Twitterze, użytkownicy otrzymają dostęp do odznaki Verified, która potwierdza ich konto, oraz natychmiastowego, priorytetowego wsparcia klienta. Nowością jest system monitorowania przed kradzieżą tożsamości. Płatni użytkownicy portali społecznościowych nalezących do Meta skorzystają z dodatkowych ekskluzywnych rolek na Instagramie oraz slotów rekomendacyjnych w IG Explore i Instagram Reels.

Meta zdecydowała się przenieść dodatkowe koszty subskrypcji z urządzeń mobilnych (zakup w Google Play lub App Store) ze względu na marże pobierane przez Apple oraz Google.

Aktualnie usługa wystartowała w Australii i Nowej Zelandii. Wkrótce pojawi się na dodatkowych rynkach.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200