Platinium: poszerzona gwarancja Media-Tech

Media-Tech wprowadził w życie nowy program rozszerzonej obsługi gwarancyjnej Platinium, którą objęte są wybrane produkty z firmowej oferty.

Warunkiem pełnego korzystania z uprawnień uczestnika programu specjalnej gwarancji Platinium jest zarejestrowanie produktu najpóźniej w ciągu 30 dni do daty zakupu. W tym celu nabywca takiego produktu powinien zarejestrować go przez wypełnienie formularza na stronie http://www.media-tech.pl/platinium . Rejestracja, jak i samo uczestnictwo w programie Platinium, są bezpłatne.

Po rejestracji klient ma prawo do:

-24-miesięcznej specjalnej gwarancji producenta

-Skróconego, 7-dniowego terminu naprawy (7 dni roboczych) lub wymiany reklamowanego urządzenia na nowe

Zobacz również:

  • Aplikacja mObywatel oferuje małym firmom nową usługę
  • Elon Musk: uruchomiliśmy najpotężniejszy na świecie klaster do szkolenia modeli AI

-Systemu reklamacji „door2door” – Media-Tech ponosi koszty odbioru i wysyłki od i do użytkownika.

-Automatycznego udziału w przeprowadzanych konkursach, możliwości wygrania atrakcyjnych nagród

-Telefonicznej i internetowej pomocy technicznej

-Informacji o promocjach, nowościach, aktualnych sterownikach

Do produktów objętych programem Platinium tych należą obecnie:

-Klawiatura MEDIAX OFFICE KEYBOARD MT139

-Słuchawki do kina domowego SCULPTOR 5.1 HOME THEATER HEADPHONES MT371

Opakowania produktów objętych programem specjalnej gwarancji Platinium wyróżniają się spośród innych produktów Media-Tech zmienioną, bardziej atrakcyjną szatą graficzną. Wkrótce lista produktów serii Platinium zostanie poszerzona m.in. o myszy bezprzewodowe oraz aparaty cyfrowe.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200