Platinium: poszerzona gwarancja Media-Tech
-
- Juliusz Kornaszewski,
- 03.04.2003, godz. 13:39
Media-Tech wprowadził w życie nowy program rozszerzonej obsługi gwarancyjnej Platinium, którą objęte są wybrane produkty z firmowej oferty.
Warunkiem pełnego korzystania z uprawnień uczestnika programu specjalnej gwarancji Platinium jest zarejestrowanie produktu najpóźniej w ciągu 30 dni do daty zakupu. W tym celu nabywca takiego produktu powinien zarejestrować go przez wypełnienie formularza na stronie http://www.media-tech.pl/platinium . Rejestracja, jak i samo uczestnictwo w programie Platinium, są bezpłatne.
Po rejestracji klient ma prawo do:
-24-miesięcznej specjalnej gwarancji producenta
-Skróconego, 7-dniowego terminu naprawy (7 dni roboczych) lub wymiany reklamowanego urządzenia na nowe
Zobacz również:
- Aplikacja mObywatel oferuje małym firmom nową usługę
- Elon Musk: uruchomiliśmy najpotężniejszy na świecie klaster do szkolenia modeli AI
-Systemu reklamacji „door2door” – Media-Tech ponosi koszty odbioru i wysyłki od i do użytkownika.
-Automatycznego udziału w przeprowadzanych konkursach, możliwości wygrania atrakcyjnych nagród
-Telefonicznej i internetowej pomocy technicznej
-Informacji o promocjach, nowościach, aktualnych sterownikach
Do produktów objętych programem Platinium tych należą obecnie:
-Klawiatura MEDIAX OFFICE KEYBOARD MT139
-Słuchawki do kina domowego SCULPTOR 5.1 HOME THEATER HEADPHONES MT371
Opakowania produktów objętych programem specjalnej gwarancji Platinium wyróżniają się spośród innych produktów Media-Tech zmienioną, bardziej atrakcyjną szatą graficzną. Wkrótce lista produktów serii Platinium zostanie poszerzona m.in. o myszy bezprzewodowe oraz aparaty cyfrowe.