Pierwsza na rynku aplikacja do zarządzania merchandisingiem w czasie rzeczywistym

OEX Cursor i Absysco uruchomiły aplikację MMonline służącą do zdalnego zarządzania procesem merchandisingu w czasie rzeczywistym. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Dzięki niej klienci biznesowi zyskują dostęp do danych „tu i teraz”, co pozwala im lepiej zarządzać procesami wsparcia sprzedaży w punktach detalicznych i sieciach.

Photomix Company/ Pexels

Aplikacja MMonline wspiera usługi wsparcia sprzedaży, pozwala lepiej wykorzystywać dane z raportów oraz zwiększa szybkość i efektywność działań, co przekłada się na skuteczność budowania pozytywnych doświadczeń konsumentów. Aplikacja stanowi kolejne usprawnienie stosowanych dotychczas przez OEX Cursor technologii. „Działamy tak, aby nie tylko spełniać oczekiwania naszych klientów, ale również je wyprzedzać, analizując najnowsze trendy zarówno w obszarach B2C, jak i B2B. Aplikacja MMonline to rezultat prac potwierdzający to podejście. Dla nas i naszych partnerów biznesowych to nowy, bardziej efektywny poziom współpracy na linii zespół terenowy-klient. Rozwiązanie możemy wdrożyć w każdym naszym projekcie, ponieważ jest dostępne w sklepach App Store i Google Play” –wyjaśnia Przemysław Bogdański, prezes Zarządu OEX Cursor.

Stworzenie i uruchomienie aplikacji to efekt wieloletniej współpracy OEX Cursor z partnerem technologicznym, firmą Absysco, specjalizującą się w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanych systemów informatycznych dla firm z sektora handlu detalicznego. Projekt, rozwój i testowanie funkcjonalności przeprowadzono w ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska. Potwierdzono podstawowe funkcjonalności dotyczące m.in. możliwości uzyskania szybkiej informacji zwrotnej czy łatwej weryfikacji danych przez klienta, który zyskał wgląd w czasie rzeczywistym realizowane działania merchandisingowe. „Dzięki temu, że to nie jest nasz pierwszy wspólny projekt, stworzenie, przetestowanie i wdrożenie aplikacji było możliwe w tak szybkim tempie. Wypracowaliśmy model działania, w którym ścieżka raportowania skrócona jest do minimum, co ułatwia wszystkim zainteresowanym stronom bezpośredni dostęp do czytelnie zaprezentowanych danych”mówi Mariusz Daniluk, wiceprezes Zarządu w Absysco.

Przedstawiciel handlowy jednym kliknięciem uzyskuje dostęp do informacji o statusach wizyt, poziomie realizacji zadań i ich wynikach, a także do zdjęć wykonanych w punkcie. Pozwala mu to ocenić działania niemalże w czasie rzeczywistym. Następnie Key Account Manager, używając tej samej aplikacji, może monitorować status realizacji zadań w swojej sieci, a z kolei Kierownik Regionalny – wszystkich punktów na swoim terenie. Dodatkowo pracownicy mogą dostawać automatyczne powiadomienia z kluczowymi informacjami dotyczącymi danej realizacji. Niewątpliwie skrócenie łańcucha przekazywanych informacji ma przełożenie na zwiększenie skuteczności wdrażanych strategii sprzedażowych. Narzędzie jest dostępne na smartfonach i tabletach, jest intuicyjne w obsłudze, a pracownicy klienta nie muszą już czekać na informacje zaraportowane przez merchandisera i przekazane w kolejnym kroku do centrali producenta. Mogą natychmiast zobaczyć efekty wizyt w swoich sklepach.

Źródło: Oexcursor

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200