Panasonic Polska wprowadza e-Gwarancję
- Juliusz Kornaszewski,
- 18.09.2006, godz. 15:20
Panasonic Polska poinformował o wprowadzeniu nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych.
Nowy system zwany e-Gwarancją Panasonic ma oszczędzić czas klientów i sprzedawców. Od tej pory jedynym dokumentem wymaganym w Autoryzowanych Serwisach będzie dowód zakupu. Dotychczas Klient był zobowiązany do przedstawienia w Autoryzowanym Serwisie zarówno dowodu zakupu jak i ważnej, potwierdzonej przez punkt sprzedaży Karty Gwarancyjnej. "Konieczność podbijania Karty Gwarancyjnej w sklepie to często dodatkowa procedura, czasem związana ze stratą czasu i staniem w kolejce. Dzięki e-Gwarancji Panasonic nasi klienci będą zobowiązani do przedstawienia w punktach serwisowych jedynie dowodu zakupu. Żadne inne dokumenty nie będą potrzebne" - mówi Radek Jaworski, PR Manager w Panasonic Polska - "Nowy system zaoszczędzi zarówno czas sprzedawców jak i konsumentów. Nie trzeba będzie również więcej pamiętać o właściwym zabezpieczeniu i przechowywaniu Kart Gwarancyjnych". Konsekwencją wprowadzenia e-Gwarancji jest decyzja o zaprzestaniu dodawania polskojęzycznych wersji Kart Gwarancyjnych do produktów dystrybuowanych przez Panasonic Polska. Informacji o aktualnych warunkach gwarancyjnych dla poszczególnych modeli można zasięgnąć na stroniehttp://www.panasonic.pl , w specjalnym serwisie poświęconym e-Gwarancji lub pod numerem telefonu infolinii 0 801 351 903.