Palo Alto Networks chce zwiększyć sprzedaż zapór NGFW w Polsce

Zapory NGFW są oferowane przez wielu producentów, Palo Alto Networks konkuruje z firmami Check Point, Juniper, Fortinet, F5 i Cisco. Karl Dreisen uważa jednak, że jego firma ma jedną istotną przewagę nad konkurencją, bo jej rozwiązania od początku były opracowywane zgodnie z nową koncepcją zabezpieczeń sieci przed atakami, a konkurenci często tylko modyfikowali dotychczas oferowane rozwiązania typu UTM (Unified Threat Management).

Zapory Palo Alto umożliwiają klasyfikację ruchu według identyfikacji aplikacji, a nie tylko informacji o wykorzystywanych portach i protokołach. Udostępniają mechanizmy pozwalające na analizę ruchu SSL oraz obsługę użytkowników mobilnych. Oferują funkcje graficznej wizualizacji aplikacji działających w sieci ze szczegółowymi informacjami o użytkownikach i przepływie danych w sieci (sesje, liczba bajtów, porty, czas). Karl Dreisen twierdzi, że są one obecnie jedynymi na rynku, które umożliwiają identyfikowanie nieznanych zagrożeń typu APT (Advanced Persistent Threats).

Zobacz również:

  • Cloudflare zapewni darmowy dostęp do ważnego komponentu swojej platformy

Urządzenia Palo Alto Networks są adresowane przede wszystkim do segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw. Ich ceny zaczynają się od ok. 8000 zł za najtańszy model. Warto przypomnieć, że produkty firmy są dostępne na polskim rynku od kilku lat, dotychczas była ona reprezentowana przez dystrybutora - Clico.

Polskim biurem Palo Alto Networks kieruje Wojciech Gołębiowski, który odpowiada za sprzedaż produktów w całym obszarze Europy Wschodniej oraz Izraelu.


TOP 200