Outlook z opcją zarządzania kontaktami

Microsoft zamierza oferować niezależną wersję Outlook 2007, która zawiera zarządzanie kontaktami pozwalające na śledzenie relacji z klientami.

Dotychczas Outlook 2007 z Business Contact Management dostępny był jako element pakietów Office Small Business 2007, Office Professional 2007 i Office Ultimate 2007. Oprogramowanie jest adresowane do użytkowników MSP.

Użytkownicy, którzy zechcą uaktualnić swojego klienta Outlook, w tym również zakupionego w ramach Office 2007, zapłacą 150 USD za nową wersję niezależną.

Zobacz również:

  • Najlepsze bezpłatne alternatywy dla pakietu Microsoft (Office) 365

Outlook 2007 z Business Contact Management został po raz pierwszy wprowadzony w Office 2003. Oprogramowanie pozwala użytkownikom na centralizowanie danych o klientach, w tym takich informacji, jak adres poczty elektronicznej, numery telefonów, spotkania, notatki i dokumenty związane z klientem.

Wersja 2007, wprowadzona pod koniec ubiegłego roku, umożliwiała dostosowywanie formularzy, pól i list w celu śledzenie klientów za pośrednictwem specyficznych danych. W rezultacie Outlook 2007 z Business Contact Management zapewnia kontaktowa bazę danych, która działa podobnie do relacyjnej bazy danych a nie jak tradycyjny plik niestrukturalizowany. Microsoft dodał też możliwość synchronizacji pozwalającej na pracę offline.

Oprogramowanie umożliwia także importowanie kontaktów z Excel 2007, Office Acces 2007 lub Outlook 2007, a także niektórych aplikacji niezależnych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200