Outbox partnerem Unica

Unica Corporation specjalizuje się w oprogramowaniu typu EMM (Enterprise Marketing Management) do badań i analizy zachowań klientów oraz zarządzania kampaniami marketingowymi.

Outbox zamierza proponować aplikacje EMM obecnym i przyszłym klientom uzupełniając dotychczasową ofertę, opartą do tej pory na rozwiązaniach Siebel CRM oraz PeopleSoft CRM, kierowaną do branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz energetyki.

"Firmy korzystające z oprogramowania typu EMM mają pełniejszą wiedzę o swoich klientach, co pozwala przygotowywać oferty lepiej dostosowane do potrzeb końcowego odbiorcy. Umiejętnie wykorzystując narzędzie EMM firmy obniżają koszty nieefektywnych kampanii marketingowych i maksymalizują nakłady poniesione na promocję nowych produktów i usługę" - mówi Marcin Ciesielski, członek zarządu Outbox.

Umowa współpracy pomiędzy firmami zakłada, że w biurach Outbox powstanie także centrum demonstracyjne, w którym będzie można zobaczyć działające rozwiązania Unica oraz wziąć udział w interaktywnym case study.

Z opracowanych przez Unica Corporation rozwiązań korzysta ponad 600 firm na całym świecie. Według szacunków Gartnera, wartość rynku oprogramowania EMM w 2008 roku na świecie na sumę 180 mln USD, zaś zapotrzebowanie na oprogramowanie EMM w latach 2007 - 2012 powinno wzrosnąć o 14,7%.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200