Outbox partnerem Unica
- Andrzej Maciejewski,
- 18.03.2009, godz. 09:00
Unica Corporation specjalizuje się w oprogramowaniu typu EMM (Enterprise Marketing Management) do badań i analizy zachowań klientów oraz zarządzania kampaniami marketingowymi.
Outbox zamierza proponować aplikacje EMM obecnym i przyszłym klientom uzupełniając dotychczasową ofertę, opartą do tej pory na rozwiązaniach Siebel CRM oraz PeopleSoft CRM, kierowaną do branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz energetyki.
"Firmy korzystające z oprogramowania typu EMM mają pełniejszą wiedzę o swoich klientach, co pozwala przygotowywać oferty lepiej dostosowane do potrzeb końcowego odbiorcy. Umiejętnie wykorzystując narzędzie EMM firmy obniżają koszty nieefektywnych kampanii marketingowych i maksymalizują nakłady poniesione na promocję nowych produktów i usługę" - mówi Marcin Ciesielski, członek zarządu Outbox.
Umowa współpracy pomiędzy firmami zakłada, że w biurach Outbox powstanie także centrum demonstracyjne, w którym będzie można zobaczyć działające rozwiązania Unica oraz wziąć udział w interaktywnym case study.
Z opracowanych przez Unica Corporation rozwiązań korzysta ponad 600 firm na całym świecie. Według szacunków Gartnera, wartość rynku oprogramowania EMM w 2008 roku na świecie na sumę 180 mln USD, zaś zapotrzebowanie na oprogramowanie EMM w latach 2007 - 2012 powinno wzrosnąć o 14,7%.