Oracle wprowadza nowe narzędzia wspomagające systemy zaopatrzenia firm

W ofercie Oracle pojawiły się trzy nowe produkty przeznaczone na rynek infrastruktury elektronicznej dla segmentu business-to-business, związane z obsługą łańcucha dostaw, logistyką i rozwojem aplikac...

W ofercie Oracle pojawiły się trzy nowe produkty przeznaczone na rynek infrastruktury elektronicznej dla segmentu business-to-business, związane z obsługą łańcucha dostaw, logistyką i rozwojem aplikacji. Jest to jeden z elementów strategii firmy określanej jako e-hub, w ramach której zamierza ona oferować w pełni zintegrowaną infrastrukturę skupioną wokół aplikacji biznesowych Oracle.

Nowy model ma umożliwić użytkownikom korporacyjnym dodawanie nowego oprogramowania do działających systemów bez konieczności dokonywania poważnych zmian programistycznych. "To nie klienci powinni zajmować się integracją oprogramowania, a jego producent" - tłumaczy Mark Jarvis, szef ds. marketingu Oracle.

Zobacz również:

  • Ważna informacja dla użytkowników oprogramowania .NET 7

Pierwszym nowym produktem jest Supply Chain Exchange, mający zapewnić przedsiębiorstwom lepszą, bardziej elastyczną komunikację i współpracę z dostawcami. Stanowi on podstawę platformy Oracle Exchange oraz uzupełnia dotychczas oferowane rozwiązania, takie jak Supply Chain Planning, Advanced Planning i Scheduling.

Pozostałe dwa produkty to Transportation Exchange, dzięki któremu użytkownicy będą mogli dynamicznie korzystać z usług logistycznych w zależności od potrzeb, oraz Product Development Exchange, pozwalający na współpracę online firmy z jej dostawcami przy tworzeniu nowych produktów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200