Oracle Polska: więcej licencji, mniej usług
- Jarosław Ochab,
- 19.09.2002, godz. 17:14
Przychód polskiego oddziału Oracle w I kw. finansowym 2003 r. wyniósł 46 mln zł (47 mln rok wcześniej). Spółka zanotowała 27-proc. spadek sprzedaży usług. Jak utrzymuje zarząd firmy, okres czerwiec-sierpień był rekordowy pod względem sprzedaży nowych licencji na oprogramowanie.
W skali całego koncernu sytuacja wyglądała odwrotnie. Sprzedaż nowych licencji spadła o 23%, firma zanotowała niewielki wzrost sprzedaży usług. Dla Oracle Polska w I kw. najważniejszym projektem było wdrożenie Oracle E-Business Suite w Polpharmie SA i zakończenie kolejnego etapu wdrożenia Krajowego Systemu Informacji Policyjnej w Komendzie Głównej Policji. Spółka realizowała także wdrożenia w Raiffeisen Bank Polska (platforma iLearning) i prowadziła projekt migracji danych w Agorze SA.
W trudnym – jak przyznaje zarząd firmy - 2003 roku finansowym strategia firmy będzie ukierunkowana na dalszy wzrost sprzedaży rozwiązań dla sektora publicznego.
Zobacz również: