OmniTouch dla przedsiębiorstw
- Adam Urbanek,
- 28.11.2003, godz. 16:12
Alcatel udostępnił pakiet OmniTouch Unified Communication, stanowiący ujednolicone rozwiązanie komunikacyjne dla przedsiębiorstw, w którym zaimplementowano technologie internetowe (XML/SOAP, SIP oraz VXML).
Programowe rozwiązanie Alcatel OmniTouch Unified Communication, zawiera zestaw aplikacji serwerowych, przeznaczonych do optymalizacji komunikacji biznesowej. Oprogramowanie usprawnia relacje przedsiębiorstwa z klientami oraz daje pracownikom dostęp do informacji i narzędzi biznesowych praktycznie za pomocą dowolnego urządzenia komunikacyjnego.
Wdrożenie platformy OmniTouch Unified Communication w przedsiębiorstwie usprawnia i minimalizuje firmowe koszty komunikacyjne z osobami pracującym poza zakładem. Pozwala skonfigurować reguły i prawa dostępu do funkcji komunikacyjnych z różnych typów terminali stacjonarnych i mobilnych, z przetworzeniem informacji na formę użyteczną dla każdego pracownika indywidualnie.
Zobacz również:
- WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
- VoLTE w praktyce - czy warto korzystać z tej technologii?
Platforma OmniTouch Unified Communication zainstalowana na firmowych serwerach OmniPCX daje dostęp do trzech nowych aplikacji biznesowych:
- My Messaging – do przesyłania wiadomości off-line w oparciu o język VXML (multimedialna poczta głosowa, listy elektroniczne oraz faksy). Zainstalowana funkcja konwersji TTS (Text-to-Speech) zapewnia dostęp głosowy z telefonu;
- My Phone – do operowania w czasie rzeczywistym według standardów XML i SOAP. Zapewnia pracownikowi znajdującemu się poza siedzibą firmy dostęp do połączeń konferencyjnych, jednolitych usług katalogowych oraz rejestru połączeń, za pomocą każdego telefonu;
- My Assistant – stanowiąca aplikację automatycznie wyszukującą użytkownika i kierującą do niego połączenia z uwzględnieniem praw dostępu (find-me-follow-me). Pozwala zdefiniować, kto, kiedy i gdzie może się kontaktować z użytkownikiem, a mniej ważne połączenia przekierować do skrzynki poczty głosowej.