Ogólnoświatowa awaria usług Microsoft

Od rana występują problemy w funkcjonowaniu usług Microsoft 365. Firma przyznała się do problemu z konfiguracją sieci i pracuje nad usunięciem awarii.

Sabine Kroschel/ Pixabay

Pierwsze trudności związane z funkcjonowaniem usług Microsoft 365 zgłoszono 8 rano. Awaria dotyczy głównie usług: Microsoft Teams, Exchange Online, Outlook, SharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Intune, Microsoft Defender for Cloud Apps, Identity and Endpoint, Microsoft Graph, PowerBi, Microsoft 365 Admin Center.

Microsoft zidentyfikował potencjalny problem z siecią i rozpoczął od sprawdzenia danych telemetrycznych, aby określić kolejne kroki rozwiązywania problemów. Niemal na bieżąco komunikuje zmiany w sytuacji na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Po godzinie 9 można było przeczytać:

„Wyizolowaliśmy problem do problemu konfiguracji sieci i analizujemy najlepszą strategię łagodzenia skutków, aby rozwiązać go bez powodowania dodatkowych skutków. Po uzyskaniu dodatkowych informacji przekażemy więcej informacji.”

Aktualizacje można śledzić także pod tym linkiem.

Źródła: downdetector.pl, status.office365.com, Twitter

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200