Oddziały prewencji BSA

Business Software Alliance rozpoczyna kampanię uświadamiającą o zagrożeniach związanych z posiadaniem nielegalnego oprogramowania skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.

BSA planuje przekazać informacje o ochronie własności intelektualnej do osób odpowiedzialnych za oprogramowanie w małych i średnich firmach.

Przedstawiciele BSA planują przeprowadzić rozmowy telefoniczne z właścicielami firm. Materiały informacyjne zostaną natomiast przesłane do działów finansowych i księgowości. Firma przekaże m.in. wiadomości o firmach przeprowadzających audyt oprogramowania i zasadach licencjonowania produktów. Wysyłka materiałów informacyjnych ma objąć kilka tysięcy biur. Liczba małych i średnich firm, z właścicielami których będą telefonicznie rozmawiać przedstawiciele BSA celowo nie została oficjalnie podana.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie

"Naszą intencją jest aby właściciel firmy nie miał odczucia, że uczestniczy w "masówce". Każdego chcemy traktować bardzo indywidualnie" - powiedziała Monika Baczyńska reprezentująca BSA.

Ponadto w tytułach wydawnictwa INFOR i w Gazecie Wyborczej opublikowane zostaną reklamy a w 60 stacjach radiowych wyemitowane zostaną audycje poświęcone własności intelektualnej. Kampania "Na kradzionych programach można się spaaarzyć" jest zaplanowana na osiem tygodni.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200