O bezpieczeństwie na poważnie
- Magdalena Szczodrońska,
- 22.12.2005, godz. 14:41
CSO Magazyn Zarządzających Bezpieczeństwem dołączył w grudniu 2005 r. do CXO Media - grupy tytułów IDG Poland SA kierowanych do top managementu. Adresowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za politykę i elementy bezpieczeństwa biznesu dużych firm.
"Chcemy stanowić źródło inspiracji i platformę wymiany doświadczeń. Będziemy prezentować nowe rozwiązania i najlepsze praktyki. Pomożemy w kształtowaniu ekonomicznie uzasadnionej polityki bezpieczeństwa organizacji" - mówi Piotr Grabczyński, wydawca grupy tytułów CXO Media i redaktor naczelny edycji pilotażowej CSO. Nowy tytuł ukazał się w nakładzie 4 tys. egzemplarzy.
Zobacz również:
- Szykuje się kolejny pozew UE przeciwko firmie OpenAI
- Apple ma otworzyć oraz zmodyfikować system operacyjny iPadOS w taki sposób, by był zgodny z dyrektywą DMA
- Autonomia w autach nie tak bezpieczna - miażdżący raport o Tesli
Światowa premiera CSO odbyła się w Stanach Zjednoczonych w 2002 r., w ciągu 3 lat magazyn zyskał przychylność 27 tys. amerykańskich menedżerów bezpieczeństwa. Polska edycja tytułu jest szóstą edycją CSO na świecie, tytuł jest już obecny w Australii, Francji, USA, we Włoszech oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Serwis internetowy CSO:
http://cso.cxo.pl