Nowy dostawca narzędzi do zarządzania relacjami z klientami wchodzi do Polski

Na polski rynek wchodzi firma Splio, dostawca rozwiązań z pogranicza e-mail marketingu i CRM. Spółka ma ambicje konkurowania zarówno z lokalnymi dostawcami, jak i z gigantami branży CRM. Polska jest piątym krajem, w którym powstał oddział francuskiej firmy.

Aplikacje firmy Splio są przeznaczone głównie dla branży handlu detalicznego. Według przedstawicieli spółki klasyczne systemy CRM nie zapewniają wystarczającego poziomu obsługi wszystkich stosowanych obecnie kanałów sprzedaży. Mowa tu głównie o kanałach elektronicznych. Oferta Splio koncentruje się właśnie na tym obszarze. "Proponujemy nowoczesne rozwiązanie, które łączy ze sobą pięć kanałów aktywności konsumenckiej: zakupy w typowych placówkach handlowych, sklepach internetowych, działania na portalach społecznościowych, kanałach internetowych, a także urządzeniach mobilnych" - zapewnia Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska. Według niego oprogramowanie dostępne pod nazwą Engage wspiera m.in. prowadzenie działań promocyjnych oraz programów lojalnościowych. "W Engage konsument może być nagradzany za różnorodne działania na profilach społecznościowych, za wizyty w sklepach stacjonarnych oraz za reakcje na newslettery. Zespoły marketingowe, mając nieograniczony dostęp do materiałów, raportów i statystyk, mogą zaś tworzyć m.in. kampanie gamifikacyjne, żeby zmienić nastawienie konsumentów do danej marki" - dodaje Donald Pontabry. System pełni również rolę scentralizowanej bazy danych o konsumentach. W zależności od ilości wybranych modułów koszt wdrożenia oprogramowania oscyluje w granicach od 50 do 200 tys. zł. Koszt licencji rocznych zależy natomiast od ilości danych przetwarzanych w ramach narzędzi Splio. "Engage wnosi nową jakość, której nie znajdziemy u żadnego dostawcy systemów CRM obecnego na rynku polskim. Platforma Engage jest bardziej przystępna, łatwiejsza w obsłudze, tańsza oraz wydajniejsza niż narzędzia typu Oracle Siebel" - mówi dyrektor generalny Splio Polska.

Na ofertę Splio składa się też platforma wspierająca marketing bezpośredni. Środowisko EmailForge4 obsługuje m.in. kampanie prowadzone za pomocą poczty elektronicznej, sieci społecznościowych oraz wiadomości tekstowych SMS i może być również łatwo integrowane z innymi systemami biznesowymi. Wydajność platformy sięga miliarda wiadomości e-mail na miesiąc oraz miliona wiadomości SMS dziennie. W obszarze e-mail marketingu głównymi konkurentami Splio na polskim rynku będą firmy takie jak: FreshMail, GetResponse, czy Sare.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Oba rozwiązania firmy Splio są oferowane w modelu usługowym. Do grona klientów francuskiej spółki należą m.in. firmy : Accor, France Télévision, Go Sport, L’Oréal, Sephora oraz Ives Rocher. Poza rodzimą Francją spółka działa również we Włoszech, Hiszpanii, Brazylii, Chinach, a obecnie także w Polsce.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200