Nowe reklamy Intela - zobacz wideo

W czerwcu br. ruszy w Polsce najnowsza kampania reklamowa Intela - największe tego typu przedsięwzięcie, jakie procesorowy gigant przygotował w ciągu ostatnich trzech lat, a zarazem pierwsze w historii spółki, promujące jego markę zamiast konkretnych produktów.

Kampania opracowana została pod hasłem "Sponsorzy jutra". Składać się na nią będą telewizyjne spoty, billboardy i reklama drukowana w prasie. Akcja 11 maja ruszyła w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jeszcze w maju zawita do Chin i Indii, a w czerwcu - do Francji, Włoch, Holandii, Rosji, Polski i innych państw. W kolejnych regionach świata rozpocznie się w sierpniu i wrześniu.

Nowe reklamy Intela - zobacz wideo

Co ciekawe, prezentowana powyżej reklama "Czysty pokój" nie trafi do Chin - agencja reklamowa wzięła pod uwagę lokalne obyczaje i zmodyfikowała jej wymowę aby nie urazić mieszkańców tego kraju (w Państwie Środka należy unikać porównań, które mogłyby wypaść na czyjąś niekorzyść - tłumaczyła firma Venables Bell).

O koncepcjach i ideach stojących za kampanią informowaliśmy niedawno w artykule Intel: "Nasze gwiazdy rocka nie są takie, jak wasze". Teraz możemy przedstawić wam wideo.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200