Nowe oblicze Harvarda

Software Publishing Corp. przygotowuje się do dystrybucji nowej wersji pakietu graficzno-prezentacyjnego Harvard Graphics for Windows 2.0. Zestaw jest już po fazie testów Beta, zaś użytkownicy ocenili go bardzo pozytywnie.

Software Publishing Corp. przygotowuje się do dystrybucji nowej wersji pakietu graficzno-prezentacyjnego Harvard Graphics for Windows 2.0. Zestaw jest już po fazie testów Beta, zaś użytkownicy ocenili go bardzo pozytywnie.

Jedną z nowych opcji zainstalowanych w Harvard 2.0 jest Advisor, służący dość nietypową formą pomocy dla użytkownika. Nie informuje on (w przeciwieństwie do standardowych systemów podpowiedzi) o możliwościach i poszczególnych funkcjach programu, lecz specyfikuje procedurę (ciąg działań użytkownika polegający na wydawaniu pojedynczych komend bądź korzystaniu z pojedynczych opcji) prowadzącą do osiągnięcia żądanego celu. Inne użyteczne nowości to m.in. Quick Looks - opcja pozwalająca na oglądanie miniaturowych kopii wykonanych diagramów bądź slajdów, pasek z ikonami, możliwość korzystania z plików audio i wideo, a także tworzenia techniką OLE graficznych i tekstowych efektów specjalnych.

Największą niespodzianką dla użytkowników programów prezentacyjnych jest opcja konferencyjna, pozwalająca na wyświetlenie prezentacji jednocześnie na 64 komputerach. Podczas prezentacji użytkownicy mogą przesyłać sobie krótkie wiadomości. Do korzystania z tej opcji konieczny jest serwer sieciowy.

Cena zestawu Harvard Graphics for Windows 2.0 wynosi 395 USD. Użytkownicy starszych wersji Harvarda oraz programów prezentacyjnych konkurencji mogą otrzymać upgrade za 89 USD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200