Nowe narzędzie Interactive Intelligence wspomaga mobilną obsługę klientów

Rosnąca mobilność klientów sprawia, że firmy powinny przygotować się do ich obsługi z wykorzystaniem smartfonów. Znaczenie kanału mobilnego podnosi także fakt, że klienci doceniają samoobsługę.

Opracowany przez Interactive Intelligence nowy moduł -Interaction Mobilizer -pozwala firmom na szybsze wdrażanie transakcyjnych aplikacji mobilnych dla różnych systemów operacyjnych. Dla każdej firmy wyzwaniem jest przygotowanie nowej aplikacji na kilka mobilnych platform, a co być może jeszcze bardziej istotne - zintegrowania jej z wewnętrznymi procesami i systemami. Deklarowana przez Interactive Intelligence szybkość wdrożenia jest możliwa dzięki kilku czynnikom. Po pierwsze - łatwości budowy mobilnej aplikacji, po drugie - integracja z naszym systemem nie jest skomplikowana"- tłumaczy Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej. Rozwiązanie jest kierowane przede wszystkim do użytkowników rozwiązań Interactive Intelligence.

Łatwość budowy aplikacji wynika z zastosowania języka wysokiego poziomu niezależnego od platformy, skalowalna architektura może obsługiwać dowolną liczbę klientów mobilnych. Moduł umożliwia integrację z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter; pozwala na uwierzytelnianie użytkowników za pomocą Facebooka.

Interaction Mobilizer umożliwa także publikowanie zbudowanej aplikacji w odpowiednim serwisie z aplikacjami (np. Android, Apple, Google, Microsoft) lub udostępnianie do pobrania z własnej strony internetowej. Klienci logują się do aplikacji za pomocą swojego identyfikatora z Facebooka albo hasła dostarczonego przez firmę.

"Istotną cechą rozwiązania jest możliwość kontaktu użytkownika mobilnej aplikacji z centrum kontaktowym poprzez zamówienie połączenia zwrotnego lub kontaktu z konsultantem - jeżeli sam nie może rozwiązać problemu" - mówi Marcin Grygielski. Interaction Mobilizer pozwala klientowi poprosić o oddzwonienie i otrzymywać okresowe powiadomienia o tym, kiedy może się spodziewać telefonu od konsultanta. Przyszłe wersje będą obsługiwać czat, wiadomości tekstowe i wideo. "Jeżeli klient zdecyduje się zadzwonić z poziomu aplikacji trafia do centrum kontaktowego z poziomu mobilnej aplikacji w dokładnym momencie swojej aktywności - nie musi zaczynać sprawy od początku wysłuchując początkowych opcji systemu IVR"- podkreśla Marcin Grygielski.

Zanim dojdzie do połączenia, Interaction Mobilizer przesyła prośbę do konsultanta call center wraz z szeregiem informacji o kliencie, takich jak jego nazwisko, rodzaj używanego urządzenia, przeglądane formularze lub produkty, a nawet współrzędne GPS. Prośby są kolejkowane i kierowane do konsultanta o odpowiednich umiejętnościach, zgodnie z regułami określonymi przez firmę.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200