Nowe narzędzie CRM dla małego biznesu
-
- Janusz Chustecki,
- 15.11.2016, godz. 21:23
Microsoft udostępnił biznesowym użytkownikom pakietu Office nowe narzędzie CRM, które pomaga im zarządzać relacjami z klientami. Rozwiązanie nosi nazwę Outlook Customer Manager (OCM) i zostało opracowane z myślą o małych firmach, które chcą polepszyć swoje relacje z klientami.
Aby to zrobić, oprogramowanie OCM weryfikuje treść wiadomości e-mail obsługiwanych przez aplikację Outlook, jakie klienci wymieniają z firmą. Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu Microsoft zaprezentował inne narzędzie przeznaczone dla małego biznesu. Chodzi o Bookings. Jest to narzędzie przeznaczone dla firm świadczących różnego rodzaju usługi, które pomaga im zarządzać kontaktami z klientami.
Z usługi będą mogli na początku korzystać użytkownicy pakietu Office 365 Business Premium objęci firmowym programem First Release. Korporacja zapowiada, że w drugiej kolejności będzie ona udostępniana wszystkim użytkownikom pakietu Business Premium. W dalszej perspektywie Microsoft chce oferować usługę również użytkownikom pakietów Office 365 Enterprise E3 i E5.
Zobacz również: