Nowa wersja pakietu CRM Oracle'a

Oracle zaprezentowała najnowszą wersję swojego pakietu CRM (Customer Relationship Management). Pakiet, służący do zarządzania kontaktami z klientami, otrzymał w wersji 3 dodatkowo oznaczenie "i", które ma podkreślić jego przystosowanie do Internetu. Rozwiązanie CRM Oracle'a może współpracować z firmowym oprogramowaniem finansowym, produkcyjnym i wspomagającym proces zamawiania towarów.

Oracle zaprezentowała najnowszą wersję swojego pakietu CRM (Customer Relationship Management). Pakiet, służący do zarządzania kontaktami z klientami, otrzymał w wersji 3 dodatkowo oznaczenie "i", które ma podkreślić jego przystosowanie do Internetu. Rozwiązanie CRM Oracle'a może współpracować z firmowym oprogramowaniem finansowym, produkcyjnym i wspomagającym proces zamawiania towarów.

Najważniejszą zmianą w wersji 3i jest zastąpienie architektury klient/serwer rozwiązaniem opartym na Internecie. Ponadto wyposażono ją w nowe mechanizmy wspomagające handel elektroniczny, usługi typu call center. Poprawiono również interfejsy dla handlowców korzystających z rozwiązania na palmtopach i notebookach.

Pakiet Oracle CRM 3i ma trafić na rynek w połowie maja br., jednak będzie to wersja jedynie z poprawionymi modułami do komputerów przenośnych i usług call center. Wersja z wszystkimi usprawnieniami oczekiwana jest w listopadzie br.