Niebieskie znaczniki wkraczają do poczty Gmail

Google informuje iż zaczyna w tym tygodniu wdrażać do aplikacji Gmail nową funkcjonalność. To niebieski znacznik, który pojawi się automatycznie obok profili tych użytkowników usługi, którzy wdrożyli funkcję Brand Indicators for Message Identification (w skrócie BIMI).

Premiera tej funkcji miała miejsce dwa lata temu. Stosujący ją użytkownicy są zobowiązani do używania silnego uwierzytelniania i weryfikowania logo danego użytkownika usługi, które jest wyświetlane na jego profilu w postaci awataru. Ma to pomóc użytkownikom usługi identyfikować nadawców poczty i mieć pewność, że zostali zweryfikowani i nie podszywają się pod kogoś innego.

Gdy odbiorca poczty ustawi kursor na niebieskiej fladze widocznej obok nazwy nadawcy, aplikacja wyświetli komunikat informujący go o tym, że został on pozytywnie zweryfikowany i jest właścicielem danej domeny oraz dołączonego do profilu logo. Nowe znaczniki będą od tego tygodnia sukcesywnie dołączane do kolejnych profili biznesowych użytkowników poczty Gmail (środowisko Workspace), jak i indywidualnych.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Gmail ma 20 lat
  • Google zmienia algorytmy - więcej reklam w Gmailu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200