Największy kontrakt ERP w historii Comarchu

Comarch podpisał z francuską firmą La Halle (będącą właścicielem sieci sklepów z odzieżą i obuwiem) największy w swojej historii kontrakt na wdrożenie systemu ERP (ang. Enterprise Resource Planning; planowanie zasobów przedsiębiorstwa).

Podpisana w czerwcu tego roku umowa przewiduje, że moduły wchodzące w skład kompleksowej platformy Comarch Retail zostaną zainstalowane na ponad pięciu tysiącach urządzeń w 900 sklepach firmy La Halle.

Comarch Order Management System pozwoli na scentralizowanie i ujednolicenia danych firmowych takich jak: cenniki, kolekcje, promocje, rabaty, skonsoliduje wszystkie procesy sprzedaży cross-kanałowej (store-to-web, click-and-collect, e-reservation oraz ship-from-store). Stworzone z myślą o sprzedaży detalicznej rozwiązanie Comarch POS umożliwi firmie La Halle kompleksowe zarządzanie sprzedażą przy automatycznym zastosowaniu spersonalizowanych ofert. Na podstawie zebranych, szczegółowych informacji na temat preferencji i potrzeb klienta oraz dostępności produktów, system jest w stanie przygotować oferty zgodne z oczekiwaniami konsumentów.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • IBM podpisało z armią amerykańską intratny kontrakt

Dodatkowo sprzedawcy będą mogli korzystać z systemu Comarch mPOS, zainstalowanego na smartfonach i tabletach. Mobilny system zagwarantuje pracownikom dostęp do tych samych informacji, które znajdują się w wersji stacjonarnej oprogramowania.

Rozwiązanie Comarch będzie zawierać również system Comarch Store Back Office. To rozwiązanie, dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej, umożliwiające zarządzanie w czasie rzeczywistym logistyką w obrębie sklepu (przyjęcie, wydania, inwentaryzacja) oraz stanami magazynowymi.

"Digitalizacja, czyli cyfrowa transformacja, jest dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne dla pracowników sklepów są obecnie nieodzowne, jeśli chcemy poprawić produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży zgodnie ze strategią omnichannel" - wyjaśnia Arkadiusz Iłgowski, Prezes Comarch France. "Jako lider rozwiązań dla tego sektora, musimy dostarczać naszym klientom istotną przewagę konkurencyjną, wyprzedzać a nawet kształtować nowe trendy odpowiadające bezpośrednio oczekiwaniom naszych klientów oraz rynku. Nasze rozwiązania i usługi umożliwiają sprostanie tym wymaganiom, dostarczając unikalny komplet funkcjonalności i towarzysząc firmom z branży retail w ich transformacji i osiąganiu wyznaczonych celów" - dodaje.

Źródło: Comarch SA

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200