Najnowsza aktualizacja systemu CRM firmy Microsoft już dostępna

Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek wiosennej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. System został wyposażony w nowe narzędzia w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening.

Funkcje dostępne w rozwiązaniu zostały zintegrowane z popularnymi aplikacjami, takimi jak Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint i Power BI dla Office 365. Microsoft poinformował również, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online spełnia wymagania klauzuli modelowych Unii Europejskiej i jej standardy dotyczące prawa prywatności. Potwierdza „Grupa robocza art. 29", czyli europejski zespół roboczy ds. ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.

Dzięki Microsoft Social Listening pracownicy działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta mogą wsłuchiwać się w konwersacje w serwisach społecznościowych, aby w czasie rzeczywistym uzyskać informacje na temat ich marki, produktów, konkurentów, kampanii i problemów, które mogą być istotne dla ich działalności. Microsoft Social Listening będzie dostępny w ramach subskrypcji Microsoft Dynamics CRM Online w planie Professional bez dodatkowych opłat.

Zobacz również:

  • Użytkownicy Androida mogą się wkrótce zdziwić
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI

Z kolei Microsoft Dynamics Marketing oferuje pracownikom marketingu jedno spójne rozwiązanie, które pozwala im planować kampanie, obsługiwać leady i oceniać działania podejmowane przez aktualnych i potencjalnych klientów. Microsoft Dynamics Marketing będzie dostępny w 32 krajach w 10 językach.

Oprócz dostępności Microsoft Dynamics Marketing i Microsoft Social Listening, firma Microsoft wprowadziła także Unified Service Desk – narzędzie przeznaczone dla call center.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200