Mobilny system wsparcia sprzedaży i kontaktów z klientami
- Juliusz Kornaszewski,
- 06.05.2004, godz. 15:28
Mobile Access to autorski projekt firmy EL2. Został zaprojektowany dla szerokiej grupy sieci przedstawicielskich i sprzedawców, którzy w ciągu dnia obsługują dużą ilość klientów. Skierowany jest do firm z branży FMCG, van sellingu oraz wszystkich organizacji, które posiadają przedstawicieli terenowych, potrzebujących stałego kontaktu z bazą centralną firmy.
Mobile Access to rozwiązanie ułatwiające i usprawniające działanie działu handlowego. Twórcy systemu twierdzą, że jego głównymi zaletami są:
- możliwość pracy w trybie on - line i off – line
- ciągły dostęp do zasobów firmy: baza klientów, magazyn finanse i księgowość
- działanie oparte o platformę systemową Microsoft dla urządzeń mobilnych
- łatwe przystosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta
- pełna skalowalność systemu.
Mobile Access pozwala korzystać z każdej technologii transmisji danych dostępnej w telefonach komórkowych. Pracownicy wyposażeni w urządzenia mobilne PDA mają zapewniony bezprzewodowy dostęp do zasobów firmy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Czas połączenia wystarczający na wymianę danych zebranych w ciągu dnia pracy, zawiera się w przedziale kilkudziesięciu sekund.
Informacje:
Zobacz również: