Mobilny system wsparcia sprzedaży i kontaktów z klientami

Mobile Access to autorski projekt firmy EL2. Został zaprojektowany dla szerokiej grupy sieci przedstawicielskich i sprzedawców, którzy w ciągu dnia obsługują dużą ilość klientów. Skierowany jest do firm z branży FMCG, van sellingu oraz wszystkich organizacji, które posiadają przedstawicieli terenowych, potrzebujących stałego kontaktu z bazą centralną firmy.

Mobile Access to rozwiązanie ułatwiające i usprawniające działanie działu handlowego. Twórcy systemu twierdzą, że jego głównymi zaletami są:

- możliwość pracy w trybie on - line i off – line

- ciągły dostęp do zasobów firmy: baza klientów, magazyn finanse i księgowość

- działanie oparte o platformę systemową Microsoft dla urządzeń mobilnych

- łatwe przystosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta

- pełna skalowalność systemu.

Mobile Access pozwala korzystać z każdej technologii transmisji danych dostępnej w telefonach komórkowych. Pracownicy wyposażeni w urządzenia mobilne PDA mają zapewniony bezprzewodowy dostęp do zasobów firmy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Czas połączenia wystarczający na wymianę danych zebranych w ciągu dnia pracy, zawiera się w przedziale kilkudziesięciu sekund.

Informacje:

http://www.el2.pl

Zobacz również:

  • ByteDance: nie mamy zamiaru sprzedawać TikToka
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200