Mobilny sprzedawca
- 24.08.2015, godz. 14:00
Dystrybutor produktów motoryzacyjnych i przemysłowych spółka BERDA zintegrował system Comarch ERP XL z aplikacją mobilną Comarch ERP Mobile Sprzedaż.
Dzięki tej integracji pracownicy będą mogli wydajniej pracować nie tylko w centrali, ale także w terenie. Podczas spotkania z klientami, pracownicy mobilni sprawdzają płatności kontrahenta, jak również weryfikują stan magazynowy, zarówno w jednostkach podstawowych (litrach) oraz w jednostkach pomocniczych (sztukach). Ich priorytetowym zadaniem jest wystawienie zamówienia. Korzystając z aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy dodając dokument ma dostęp do pełnej oferty produktów wraz z opisem, zdjęciem, aktualną ceną, stanem na magazynie. Istotną informacją, do której ma także dostęp będąc na spotkaniu z klientem, to podgląd historycznych transakcji z danym kontrahentem. Korzystając z tych historycznych danych pracownik szybko może seryjnie dodać lub skopiować dokument, co przydaje się w sytuacji, kiedy klient chce zamówić takie same towary jak ostatnio.
„Pracownik realizując działania w terenie, korzysta z urządzenia mobilnego, natomiast na koniec dnia może zalogować się i przeglądać swoje działania na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Comarch ERP Mobile Sprzedaż umożliwia przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling oraz vanselling z obsługą działań CRM. Przedstawiciel ma dostęp do pełnej oferty towarowej wraz ze zdjęciami i opisami oraz wszystkimi warunkami handlowymi zdefiniowanymi w systemie ERP, jak również do historii transakcji, płatności i kontaktów z klientem. Aplikacja może także służyć do rejestrowania tras przejazdów” – mówi Product Manager Comarch ERP Mobile Joanna Bałut.
Zobacz również: