Microsoft udostępnia opóźnione uaktualnienie CRM

Microsoft rozpoczyna dostawę Microsoft Dynamics CRM wersji 3.0, udostępniając użytkownikom pierwsze duże uaktualnienie od momentu wypuszczenia tego produktu trzy lata temu.

Microsoft CRM 3.0 wypełnia funkcjonalną lukę, jaka dzieliła Microsoft od produktów jego konkurentów na rynku średnich przedsiębiorstw. Uaktualnienie wprowadza moduł automatyzacji dla marketingu bezpośredniego i moduł usług planowania do koordynacji zadań zespołów. Usuwa także niedostatki, które były dużym problemem dla użytkowników poprzedniej wersji, takie jak np. technologia synchronizacji zdalnych użytkowników.

Użytkownicy, którzy zakupili Microsoft CRM wkrótce po jego udostępnieniu długo oczekiwali na istotne usprawnienia tego produktu. Firma udostępniła wydanie pośrednie likwidujące niektóre błędy i niedostatki pod koniec roku 2003, ale zaniechała planowane wydanie 2.0, poświęcając więcej czasu na dodatkowe prace projektowe, które doprowadziły produkt do wersji 3.0.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

CRM 3.0 ma być dostarczany w kilku wersjach językowych od 1 stycznia 2006 r. Więcej wersji językowych ma pojawić się w pierwszym półroczu 2006 r.

Microsoft oferuje dwie edycje tego pakietu: Small Business i Professional. Każda z nich zawiera pełną obsługę sprzedaży oraz funkcjonalność w zakresie marketingu i usług. Edycja Small Business została zaprojektowana do pracy na Windows Small Business Server, który może obsłużyć do 75 użytkowników i oferuje narzędzia do migracji z oprogramowania Microsoft Business Contact Manager.

Microsoft sprzedaje Dynamics CRM w ramach programu Volume Licensing.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200