Microsoft rozszerza ofertę wsparcia technicznego

Microsoft rozszerzył ofertę pomocy technicznej wprowadzając nowe usługi serwisowe. Nowa oferta obejmuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i użytkowników indywidualnych.

Microsoft rozszerzył ofertę pomocy technicznej wprowadzając nowe usługi serwisowe. Nowa oferta obejmuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i użytkowników indywidualnych.

Kontrakty Microsoft Premier to usługi przeznaczone dla głównych klientów (firma ma ich ponad 2600) i partnerów Microsoftu. Obecnie oferta ta została rozszerzona o Kontrakty Premier dla Przedsiębiorstw, Kontrakty Premier dla Programistów, Kontrakty Premier dla Partnerów Microsoft Certified Solution Provider (MCSP). W ramach każdego z tych oferowane są całodobowe usługi pomocy technicznej.

Uzupełnieniem usług Premier dla średniej wielkości przedsiębiorstw są Microsoft Authorized Premier (MAP), oferowane wspólnie z wybranymi Autoryzowanymi Centrami Pomocy Technicznej Microsoftu (Microsoft Certified Support Center - MCSC).

Nowa oferta - przeznaczona dla informatyków, programistów, firm konsultingowych oraz partnerów handlowych - to Kontrakty Microsoft Professional. W ich ramach Microsoft oferuje przez Internet aktualne informacje techniczne, elektroniczne biuletyny informacyjne oraz zapewnia dostęp do Bazy Wiedzy Technicznej Microsoftu z artykułami technicznymi oraz grupami dyskusyjnymi dla poszczególnych produktów.

Oferta obejmuje także możliwość rozwiązywania określonej liczby problemów technicznych przez telefon lub za pośrednictwem Internetu.

Pomoc Techniczna Microsoftu dla Indywidualnego Użytkownika, która dotychczas była oferowana jako bezpłatne konsultacje telefonicznych dla zarejestrowanych użytkowników (nr 0-22 865 99 66), została uzupełniona usługami internetowymi. W ich ramach klient indywidualny zyskuje m.in. dostęp do odpowiedzi na często zadawane pytania, może zadać je bezpośrednio oraz uzyskać dostęp do Bazy Wiedzy Technicznej Microsoftu.

Czwartą nową usługą, udostępnioną od początku przyszłego roku, będzie Microsoft Alliance. Jest ona przeznaczona dla przedsiębiorstw bazujących na produktach firmy. Oferta ta przewiduje m.in. oddelegowanie do bezpośredniej współpracy zarówno specjalnego pracownika zarządzającego całością, jak i bezpośredniego personelu technicznego odpowiedzialnego za rozwiązywanie problemów.