Microsoft pomaga zarządzać infrastrukturą

Polski oddział Grupy Mota-Engil skorzystał z rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI.

Celem implementacji jest zwiększenie produktywności sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego. Wprowadzono funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM Online w obszarze rejestracji nowej inwestycji, zarządzania prospektem informacyjnym, obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, realizacji umowy oraz obsługi posprzedażowej. Ponadto Dynamics CRM Online umożliwił tworzenie nowego produktu, definiowanie jego ceny w różnych wariantach, obsługę procesu sprzedaży i umów oraz efektywne zarządzanie portfolio klientów. Wdrożenie od maja realizuje firma XPLUS, zajmująca się implementacją systemów informatycznych i doradztwem biznesowym. Zakończenie projektu jest planowane na wrzesień br.

Zobacz również:

  • Co się będzie działo w świecie danych w 2022 roku?
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200