Microsoft bardziej partnerski

Polski oddział Microsoft poinformował o nowym programie dla firm partnerskich, który wszedł w życie z dniem 21 października 2002 roku.

Zdaniem organizatora akcji, w ramach nowego programu Partner Handlowy Microsoft firmy mogą liczyć na:

-Podniesienie prestiżu firmy

-Tytuł Partnera Handlowego Microsoft oraz specjalny dyplom, podkreślający odpowiednią wiedzę i umiejętności pracowników firmy

-Przywilej korzystania z logo i tytułu Partner Handlowy Microsoft w materiałach reklamowych firmy

-Lepszy dostęp do informacji, poprzez dedykowaną stronę WWW.

-Rekomendację Microsoft potencjalnym klientom

-Flash dla Partnerów Microsoft wysyłany elektronicznie

-Miesięcznik – Magazyn dla Partnerów Microsoft

Urszula Ptak-Małysiak – pomysłodawca programu, kierująca działem polskiego oddziału Microsoft, dedykowanym do współpracy z partnerami ocenia, że do końca grudnia bieżącego roku, Partner Handlowy Microsoft zgromadzi ponad 100 członków, a jeszcze w czerwcu 2003 r., liczba ta przekroczy 500 partnerów.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji

„Partner Handlowy Microsoft jest programem, który został opracowany przez Microsoft, jednak zrodził się on poprzez sygnały jakie otrzymywaliśmy od firm sprzedających nasze produkty z regionu całej Polski – tych wszystkich, dla których uzyskanie certyfikatu Microsoft, w ramach dotychczas istniejących programów certyfikujących, wiązało się ze zbyt dużym wydatkiem, a samo ogólnie dostępne wsparcie było niewystarczające” – podsumowała Urszula Ptak-Małysiak.

Więcej informacji na temat programu Partner Handlowy Microsoft dostępnych jest na stronie internetowej pod adresem:http://www.microsoft.com/poland/partnering/phm

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200