Microcom – nowa strategia promocji

Fincom Poland – autoryzowany przedstawiciel producenta modemów Microcom w Polsce – przygotował nową ofertę handlową pod nazwą: "Jakość na którą Cię stać". Jest ona skierowana zarówno do klientów końcowych jak i do resellerów.

Fincom Poland – autoryzowany przedstawiciel producenta modemów Microcom w Polsce – przygotował nową ofertę handlową pod nazwą: "Jakość na którą Cię stać". Jest ona skierowana zarówno do klientów końcowych jak i do resellerów.

W ten sposób Microcom - dostosowując politykę cenową i promocyjną do aktualnej sytuacji na polskim rynku komputerowym – ma zamiar skłonić nowych klientów do kupowania produktów swojej marki.

Zobacz również:

  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian

Między innymi obniżono ceny najpopularniejszych modemów Microcom.

Nowe ceny dealerskie wynoszą:

-InPorte Voice (chip Conexant) 77,50 zł netto

-DeskPorte 56 Int/L (chip Lucent) 91,00 zł netto

-DeskPorte Pocket (chip Lucent) 199,00 zł netto

-DeskPorte 56K Voice (chip Conexant) 272,00 zł netto

-USB Travel/S (chip Lucent) 179,00 zł netto.

Jest to także wstęp do nowego programu lojalnościowego przygotowywanego dla dotychczasowych i nowych firm sprzedających produkty Microcom.

Program ten ma ruszyć w pierwszym kwartale 2002 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200