Microcom – nowa strategia promocji
- Juliusz Kornaszewski,
- 10.12.2001, godz. 09:18
Fincom Poland – autoryzowany przedstawiciel producenta modemów Microcom w Polsce – przygotował nową ofertę handlową pod nazwą: "Jakość na którą Cię stać". Jest ona skierowana zarówno do klientów końcowych jak i do resellerów.
Fincom Poland – autoryzowany przedstawiciel producenta modemów Microcom w Polsce – przygotował nową ofertę handlową pod nazwą: "Jakość na którą Cię stać". Jest ona skierowana zarówno do klientów końcowych jak i do resellerów.
W ten sposób Microcom - dostosowując politykę cenową i promocyjną do aktualnej sytuacji na polskim rynku komputerowym – ma zamiar skłonić nowych klientów do kupowania produktów swojej marki.
Zobacz również:
Między innymi obniżono ceny najpopularniejszych modemów Microcom.
Nowe ceny dealerskie wynoszą:
-InPorte Voice (chip Conexant) 77,50 zł netto
-DeskPorte 56 Int/L (chip Lucent) 91,00 zł netto
-DeskPorte Pocket (chip Lucent) 199,00 zł netto
-DeskPorte 56K Voice (chip Conexant) 272,00 zł netto
-USB Travel/S (chip Lucent) 179,00 zł netto.
Jest to także wstęp do nowego programu lojalnościowego przygotowywanego dla dotychczasowych i nowych firm sprzedających produkty Microcom.
Program ten ma ruszyć w pierwszym kwartale 2002 roku.